Dobro dosli!

Ovde cete pronaci neke receptice i slicice pa ko voli nek izvoli :)

четвртак, 12. мај 2011.

Tortilje :)

Obozavam pljeskavice u tortilji :)))) ustvari TORTILJE ....uvek me zanimalo kako se prave pa sam trazila neke receptice , a jedan mi je bio posebn zanimljiv...naime kad sam procitala da je to obicno ludo testo...nisam verovala.Moj recept je inspirisan receptom od mamajac ,ali posto se moj recept za ludo testo razlikuje ipak sam se odlucila za moj.U svakom slucaju mamajac PUNO hvala za ideju :)


znaci umesila sam testo otkidala loptice ,razvlacila i pekla u suvom tiganju sa svake strane po par minuta.
Bile su odlicne :).
Uz tortilje sam spremila i kao neki chili con carne po principu ubaci sta imas kod kuce :)
Znaci izdinstala 2 glavice luka,3 cena belog,vezu mladog,dodala malo mlevenog mesa,
kecap,paradajz kuvani i ljutu alevu papriku .
To se sve krckalo i na kraju pola konzerve kukuruza secerca

Sosom filovati tortilje i posuti rendanim kackavaljem.
PRIJATNO!!!


6 коментара:

  1. Анониман14. мај 2011. 00:08

    Odlicno!Tortilje nije tesko praviti a imaju mnogo(bar meni) bolji ukus od kupovnih.Eto fino da se i ti pridruzis domacim:)

    ОдговориИзбриши
  2. Potpuno si u pravu.Nije mi jasno kako ih do sad nisam pravila :),ali od sad ...obavezno !:)

    ОдговориИзбриши
  3. Odlicno izgledaju!!! Domace tortilje su naravno puno ukusnije od kupovnih. Svidja mi se chili con carne po principu "ubaci sta imas kod kuce"!:)

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala sto si nasla inspiraciju u mom receptu. Tada, pre dve godine, ja sam tragala da dobije nesto nalik onim tortiljama koje su nerazdvojni deo svih vasara, i dobila sam nesto slicno, proglasila to "vasarskim tortiljama", ali znam da tamo sigurno ne stavljaju jaja u testo, da to mora biti nesto ultra prosto i jednostavno. A i njihove su mnogo elasticnije, mozes da ih maltreras do besvesti, nece puci.
    Ove godine me ponovo uhvatilo isto ludilo, i nisam se smirila dok nisam uspela da dobijem tako elasticne i saviljve tortilje! Bice uskoro na blogu, i jednostavije su za pripremu od ovih, a i po sastavu.
    Naravno svako domece testo je uvek lepse od kupovnog, pa mi se naravno i ove totrilje dopadaju!

    Pozdrav!

    ОдговориИзбриши