Dobro dosli!

Ovde cete pronaci neke receptice i slicice pa ko voli nek izvoli :)

недеља, 19. јун 2011.

Moja verzija Svarcvald torte :)

Nisam je do sada pravila i naravno da sam morala da je probam,ali kao i uvek ...skoro uvek :),
morala sam malo da experimentisem...
Imam par propusta...trebala sam ispeci tanje kore,i staviti vise visanja,ali i ovako sam bila dosta zadovoljna
:)
 Kore sam radila po receptu za coko cupcakes zato sto nisu suve :),a on se nalazi OVDE
znaci tacno taj recept,i ispekla sam 3 kore,mada sam posle videla da sam mogla i 4 ,ali sledeci put :)
Sto se fila tice to je klasika prvi je :
1/2 tegle visanja ocediti od soka,pa sok skuvati sa gustinom,pa u to vratiti visnje
ali kazem vam bolje da sam stavila celu...ali covek se uci dok je ziv :)
a drugi fil je umucena slatka pavlaka 1/2 litre
okolo je slag od vanile

eto ovom smo se tortom mi zasladili ove nedelje :)

6 коментара: