Dobro dosli!

Ovde cete pronaci neke receptice i slicice pa ko voli nek izvoli :)

петак, 21. октобар 2011.

Nesto slatko ...

Pre par godina pronasla sam ovako neki recept u jednoj knjizi....i setila sam ga se ,ali nikako da pronadjem knjigu :) pa sam resila da napravim po secanju i cini mi se da je to to.
U originalnom receptu bili su mlecni hlepcici i pekmez,a ja sam pravila sa starim hlebom
tako da eto jos jedne ideja kako iskoristiti preostali stari hleb i zasladiti se :)
Potrebno:
-jaja (zavisi koliko imate hleba)
-malo mleka
-stari hleb
-eurokrem
-secer i cimet
Preseci hleb i namazati eurokremom.

Umutiti jaja sa malo mleka i mociti hleb i peci kao i kvasenice.



Peceno posuti secerom pomesanim sa cimetom .

PRIJATNO! :)

4 коментара:

  1. good evening
    I invite you to visit Blogspot Directory
    I am a member of Directory Blogspot and I think this community could also interest you.
    To find out, click on the link below: http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    very cordially
    Chris

    ОдговориИзбриши