Dobro dosli!

Ovde cete pronaci neke receptice i slicice pa ko voli nek izvoli :)

четвртак, 5. мај 2011.

TOTALNI PROMASAJ :))))))

Evo da se pozalim :)))....Naime htela sam da se prikljucim ovim zanimljivim igricama ajme, koliko nas je!
Domacica ovog meseca je Ana ,a tema je Pivo!Imala sam nekih isprobanih recepata sa pivom ,ali sam htela da probam nesto novo i pronadjem recept za muffine...nije zvucalo lose ,pa reko da probam :))))
Rezultat : KATASTROFA!:))))
POGLEDAJTE:
Potrebno je:
-po jedna solja kukuruznog brasna,piva i meda
-po pola solje obicnog brasna i ulja
-po 2 kasicice cimeta i sode bikarbone
-kora jedne pomorandze
-sok pola pomorandze
-2/3 solje tucanih lesnika

Priprema:
Pomesati sve sastojke bez mnogo mucenja.

Pleh za muffine obloziti korpicama,sipati testo i peci oko 20 min.
na 200 stepeni.

Ovo je kolicina za 12 muffina.
Kada su muffini bili gotovi pomislila sam :Eeeee ovo ce da bude super...miris mmmm,mekani....
Ali kada smo ih probali....TOTALNO RAZOCARENJE :)))))))!
Na kraju sam ipak resila da objavim recept,pa sta sad ne moze uvek sve da uspe :)))
Mozda se nekome i svidi,ALI JA ISKRENO OVAJ RECEPT NE PREPORUCUJEM!!!:)


4 коментара:

  1. Анониман5. мај 2011. 13:11

    Hehhe Visnaj nasmeja me bas;) Pa dobro desava se i najboljim kuvarima to.Ne odustaj.
    Lepo ispocetka;).Drzim ti palceve;)

    ОдговориИзбриши
  2. Eh, šteta meda i lješnjaka. Prilično odvažno kombinujem namirnice, ali mi pivo ne paše (osim umjesto dijela tekućine u nekim posnim kiflicama). Dobro, ti si se potrudila i bila si iskrena pa narod neće ni pokušati da ponovi ove mafinčiće.
    Pozdrav, Selma

    ОдговориИзбриши
  3. :)))),Hvala vama na podrsci i meni bi zao ,ali sta je tu je i mi smo se slatko ismejali :)))

    ОдговориИзбриши